Безбар'єрність

 Безбар'єрність. Функції учасників команди супроводу

У закладах освіти, до яких зараховуються діти з особливими освітніми потребами, забезпечується їх психолого-педагогічний супровід – комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачених індивідуальною програмою розвитку. Такий  супровід здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу. 

Учитель початкових класів (класний керівник), учителі предметів/вихователь – учасники команди супроводу виконують такі функції: 

✔ забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;

✔ підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби, результати виконання дитиною навчальної програми/освітнього плану;

✔ участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;

✔ розробка індивідуальної навчальної програми в закладі загальної середньої освіти та індивідуального освітнього плану в закладі дошкільної освіти;

✔ визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

✔ створення належного мікроклімату в колективі;

✔ надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми/освітнього плану дитиною з ООП.

Нормативні документи: 

✔ Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018  № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти» 





Комментариев нет:

Отправить комментарий